Sök recept här!

fredag 28 januari 2011

Tips inför helgen!

Gorgonzolafylld laxfilé med god vitvinsås



Kokt broccoli och en grönsallad räcker gott som tillbehör!

Den här fisken är riktigt god, så den får bli mitt tips inför helgen!
Receptet hittar ni genom att klicka här!
Till barnen kan man göra fiskpaket istället om de har lite svårt för ostsmaken.
Klicka här för att få inspiration till fiskpaketet.
.
.
.





Till efterrätt om man önskar rekommenderar jag den här underbara vita chokladmoussen. Enkel att göra och väldigt god att äta, en bra kombination om ni frågar mig!
Receptet hittar ni genom att klicka här!
.
.
.
.
.
.



Imorgon blir det till att äta god helgfrukost utan stress och tider att passa. På kvällen däremot är det dags för temamiddag. Vilket tema det blir får ni se på söndag, men det ska minst sagt bli intressant att se hur tjejerna har tolkat mitt tema..

Kram


3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad fin din sida har blivit! Det är så roligt att gå in här för det händer alltid något hos dig. Kram och trevlig helg/Louise

mumsfillibaba sa...

Blir lax här med. Fast i annan variation. Och spännande dessert.

Nyfiken på ditt tema.... Jag håller utkik!

Erika - Bakglädje sa...

Lax är jättegott, det står på menyn imorgon kväll. Din efterrätt såg mumsig ut.