Sök recept här!

torsdag 6 januari 2011

Trettondagsaftons meny i bilder

Igår blev vi bjudna på en riktigt god trerätters meny hemma hos min vän Catrine. Allt var fantastiskt gott. Idag visar jag med bilder och efter hand kommer jag att uppdatera med recepten!





Förrätten:

En riktigt god kräftstjärtsröra med avokado och en massa annat gott.


Huvudrätten

En väldigt god kycklingform serverat med ris och sallad.



Efterrätten

En vit chokladmoussetårta med kladdkakebotten. Toppad med passionsfrukt, mmm vad god den var!







Idag har Amanda fått använda sina fina stämplar som hon fått i julklapp av min kompis Jenny. Snart kan nog lilltjejen och jag sitta och scrapbooka tillsammans.. ;)

Kram

3 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Wow! Den desserten vill jag definitivt ha recept på...mmmm....

Cupcakesfluffan sa...

Den där efterätten skulle inte jag tacka nej till :-)

Remsan sa...

Vilken god meny. Desserten var verkligen fin. Låter dessutom jättegod.
Vad kul att kunna pyssla ihop.