Sök recept här!

fredag 14 januari 2011

Vinnare av varsin Kelda Soup in a cup!

Äntligen har jag haft en tävling där i stort sett alla blev vinnare!
Stort grattis säger jag till mina nedanstående vinnare av varsin rabatt kupong av Keldas "Soup in a cup".
Skicka er adress till mormias@gmail.com så kommer checkarna på posten!

1.
Marie S P sa...
Hej
Det där har jag aldrig provat så varför inte ta chansen :)
Tack för en toppenblogg, med massor av goda recept. Testar dem lite då och då och nu är jag väldigt suger på att göra kräftsoppan du gjort nyligen.
Marie

2.
Linda sa...
Det låter spännande, jag är intresserad :)

3.
Anonym sa...
Hej,
Tack för inspirerande läsning som lockar till nya experiment hemma i köket!
Bästa Hälsningar
Anna
anna.svensson@ki.se

4.
Mårtenssons kök sa...
Låter onekligen spännande och annorlunda med både kapris och grönpeppar i bröd. Kanske gott till en fisksoppa?

5.
http://www.segerstorpshundar.se/ sa...
Vilket gott bröd! Jag har ju bakat eget bröd i några månader nu. Kanske skulle våga mig på ett nytt recept! Kom på att jag har glömt något, SORRY! För mycket i huvudet, eller för liten kapacitet;) Fixar det med en gång! Kram!

6.
Maria Eriksson sa...
Jag vill såklart vara med!
Tack för all matinspiration o alla mumsiga recept.

7.
Linda Hellberg sa...
Jag vill jättegärna vara med:)))
Så tacksam för all inspiration du ger mig i min vardag....Tack!

8.
Anonym sa...
Hej! Jag vill gärna vara med! Ska absolut testa potatisbrödet, såg väldigt gott ut :)
Mvh Camilla Lundberg

9.
Malena o Annie sa...
På torsdag blir de kräftsoppa här och detta bröd måste jag baka i ett nafs. Låter super gott :) du är en fantastisk insperiations källa vet du de? Blir alltid påså gott humör och pigg på att prova de mesta när jag läser dig blogg :) kramiz

10.
Eva i Åsa sa...
Vill såklart ha chansen att vinna detta!! Har funderat på att köpa hem o testa men aldrig kommit till skott!
Tack för en inspirerande blogg med många recept som blivit "klassiker" i min familjs kokbok.
Kram

11.
Cupcakesfluffan sa...
Spännande, har aldrig bakat bröd med peppar i eller kapris

12.
Emma sa...
Det brödet ska jag prova att baka =) Vill gärna vara en bland de första 20 som också får en keldacheck. Gott! //Emma (mail iceblueeyes_85@hotmail.com)

13.
Kaksmulan sa...
Vilket kul och annorlunda bröd. Håller med om att det låter som det skulle bli jättegott till en fisksoppa, måste jag nog testa någon gång.

14.
Evelina sa...
ÅH, jag är jättegärna med i utlottningen av dessa kuponger/checkar!

15.
Garbo sa...
Du har en himla massa smarriga recept! Jag ska laga mat efter som och jag är övertygad om att jag hittar nya favoriter hela tiden när jag lagar efter dina recept.. Jag vill jättegärna vara med i dragningen och kupongerna.. Hälsningar Ewa

16.
Elisabeth sa...
Oj, här kan man ju vara med och vinna. JÄTTEBRA BLOGG/Kram Elisabeth O

17.
sandra sa...
din blogg är toppen :)
är mycket intresserad av att testa denna soppa

18.
Fanny sa...
Jag vill gärna ha en sopp-check :)
pannan_91@hotmail.com

19.
Anonym sa...
Det vore roligt att prova :)
Tack för en inspirerande blogg. Alltid kul att titta in här för lite nya roliga tips :) !
kirri_mcflurry@hotmail.com

20.
Sandra Larsson sa...
Är gärna med!!
sandralarsson73@hotmail.com



Kram

1 kommentar:

Mårtenssons kök sa...

Va kul, tack. Tror du har vår adress sedan innan, annars får du hojta till!