Sök recept här!

fredag 12 november 2010

Vinnare av vår egna kex och ost tävling!


















Vinnaren i min omröstning blev nr.1 grillad blomkål, chevré, flytande honung och rostade solroskärnor.
Tyvärr räckte inget av mina bidrag hela vägen i Göteborgs kex och ost tävling, men jag är väldigt glad över att ha fått vara med!

Desto bättre gick det för Loulas kök, som VANN!!!


var det helg igen och den ska jag fira med att äta god mat med en av mina bästa vänner. På söndag är det farsdag och det tänkte jag fira genom att laga en god trerätters meny till min underbara pappa!

Kram

3 kommentarer:

Remsan sa...

Det var ju så många bra bidrag. Får bli många ost- & kexkvällar framöver... Ha en skön helg!

Anna sa...

Oj detta såg gott ut! Skulle det passa till en glöggafton tror du?

Mor-Mia sa...

Anna: Jag tror absolut att de här skulle vara gott till glögg.