Sök recept här!

onsdag 17 november 2010

Kelda - soppjakt

Kelda har från och med idag och  4 veckor framåt en tävling, där man kan vinna en härlig resa och självklart kommer det att att lottas ut massor med goda soppor!
Jag har lånat ut ett litet ställe av Mor-Mia´s-sajten till Kelda, där de har gömt en liten Kelda®Soup som ni ska hitta!
Gå in här för mer info om tävlingen: http://www.keldasoppjakt.se/ och sedan är det bara att sätta igång!







Min ledtråd till mitt gömställe är: Ett alternativ till glasögon + jag äter detta helst med sked!
Efter att Kelda avslutat sin tävlingen kommer jag att lotta ut flera Kelda®Soup in a cup här på bloggen!

Lycka till!

Kram 


2 kommentarer:

Nacera Ralem sa...

Tack för ledtrådet !

Anna sa...

Haha! Jag förstod av ledtråden vad jag skulle leta efter ;-)