Sök recept här!

onsdag 6 april 2011

Oooey gooey brownies


Idag fick jag äntligen smaka på den här goda kakan som jag varit nyfiken på en längre tid. Den består av flera goda lager, så som browniebotten, marshmallows och kolakräm som är toppat med chokladtryffel. Det var min duktiga kompis Katrin som hade bakat. Receptet kommer från kalasgott och klicka här för att komma dit!
.
.
.
.




I en av Katrins grytor på spisen hittade jag den här ödlan. Tack lov var det inte den som serverades till middag..

Kram

3 kommentarer:

Cupcakesfluffan sa...

Åh den kakan har jag tänkt testa sedan i somras då Jennie la in den på sin blogg, kanske dags för det nu :-)

Så det blev grodor till middag :-)

Cupcakesfluffan sa...

ödla menar jag ju :-)

MÅ Gott sa...

Ödlegryta, hm... ;)

OGBrownies är verkligen godisgott!