Sök recept här!

måndag 25 oktober 2010

Nytt från Häagen-Dazs





För ett tag sedan fick jag chansen att provsmaka Häagen-Dazs nya smak, Chocolate, Pralines & Caramel. Jag säger bara, vilken glass!!!
Det här är ingen vanlig glass, utan en sked är som en hel efterrätt och en underbar smakupplevelse.
Både jag och min bror tyckte att glassen var jätte god och ger den ett högt betyg.
.
.
Jag fick även smakprov på godsakerna i glassen, så min tanke är att försöka mig på att göra egen glass innehållande dem inom kort. Ska bli spännande och se om jag kan få till en lika god glass som Häagen-Dazs gör!
.
Kram

4 kommentarer:

Malena o Annie sa...

Den måste vi ju prova =) Tack för snälla ord i min blogg. Du är toppen! KRAM

Remsan sa...

Jag tycker deras glass är godare än Ben&Jerrys. Har nästan alltid en bytts med deras vaniljglass hemma. Såå god.

Berit sa...

Har aldrig hört talas om denna glass, men den lät väldigt god. Självklart kommer jag att köpa hem den till helgen. Jättespännande!

Trummis sa...

Hur mäktigt som helst med provsmakningsgrejorna ju! Jag är själv ett STORT fan av Häagen-Dazs och är väldigt avundsjuk på dig just nu. Jag provade iallafall den nya smaken idag och håller med dig, den var grym!