Sök recept här!

fredag 9 maj 2014

Rolig dag på jobbet!


Igår visade vi årets nyheter för våra kunder. Det är alltid lika roligt när vi har tillställningar för då får jag piffa och dona. Gårdagens fika såg ut så här; kolakakor, äppelkaka med vaniljsås och kladdkaka med toscatäcke, jordgubbe och vispgrädde.



Jag skar till bitar som var lagom för en munsbit, oftast räcker det. För de som ville ha en större bit, var det bara att ta en till.




Då det var ca 70 personer som skulle ta fika samtidigt, så jag ville att det skulle vara förberett och färdigt med kaka och vaniljsås. Jag ville dock inte hälla såsen på kakan och det var då jag fick idén om den här skålen. Så perfekt för ändamålet!




Jag måste bara ge en eloge till Anna på Duni. Jag ringde dit i onsdags förmiddags och frågade om det fanns någon chans att jag kunde få leverans dagen efter. Deras normala leveranstid är 2-4 dagar.
Hon var otroligt serviceinriktad och hjälpsam och strax efter lunch dagen efter kom mitt paket och se så bra det blev med skålarna!

Kram


Inga kommentarer: