Sök recept här!

onsdag 2 april 2014

Vinnarna i min utlottning är...



Grattis till ett presentkort säger jag till...

Thomas Johansson sa...


1. Svar: Nej
2. Svar: Hundprylar

Maila mig din adress senast den 7/4, så kommer presentkortet på posten.





Grattis till en utomhusbädd säger jag till...
Anonym sa...
1. Jag saknar apporter både trä metall och tung.

2. Jag skulle bli glad för vilken vinst som helst, men ett presentkort vore inte dumt.

Birgitta Andersson och Della

Maila mig din adress senast den 7/4, så kommer vinsten på posten.





Grattis till en innerball säger jag till...
Gitte sa...
1. Jag kan inte komma på något just nu så, nej.
2. Skulle behöva nya koppel och resebäddar så ett presentkort vore ju inte dumt.

Kul tävling!

Maila mig din adress senast den 7/4, så kommer vinsten på posten.






Grattis till paketpriset säger jag till...
Sven Rogberg sa...
1. Visselpipor för jaktträning önskas i sortimentet.

2. Jag skulle köpa en säkerhetsväst till min fru när hon hoppar som en galning med hästen:)

Sven Rogberg

Maila mig din adress senast den 7/4, så kommer vinsten på posten.



Jag tackar alla som tog sig tiden och var med i min utlottning!

Kram



2 kommentarer:

Sven sa...

HURRA !!!!

Äntligen är jag en vinnare!!
Charma kommer bli överlycklig för ny leksak.

Anonym sa...

Åh vad kul att vinna. Perfekt till nya valpen om inte Della hinner före :)
Birgitta