Sök recept här!

söndag 22 december 2013

Flinga 1 år firas med en finfin tävling!!


Idag fyller vår älskade Flinga ett år. Vårt underbara lilla troll med stor personlighet!
Hon är minst sagt som en stor hund i litet format, precis som jag önskade
och det bästa av allt - hon älskar att träna vad vi än hittar på.





Någon som Flinga har ett särskilt gott öga till är sin lillmatte, ojoj vad de tycker om varandra!!!





Jag tänkte därför att vi skulle fira den här speciella dagen med en riktigt häftig tävling. Jag har nämligen fått möjlighet att lotta ut en sådan här värsting stekpanna från Hackman (värde 1 200:-).

Det enda ni behöver göra är att lämna en kommentar till det här inlägget, så får ni en lott.
Vill ni även öka era vinstchanser med ytterligare en lott gillar ni även Mor-Mia på facebook, skriv gärna det i kommentaren så vet jag vilka som ska ha två lotter respektive en lott.

Tävlingen pågår till och med annandagen kl. 19:00

"Hackman vänder sig till den professionella hemmakocken som ställer höga krav på köksredskapen vad gäller både funktion och design.  Rotisser är Hackmans stjärnstekpanna  - en exklusiv stekpanna i hög kvalitet med NOH-teknik som gör att maten inte kan brännas vid."


Lycka till!!!

Kram


16 kommentarer:

Maria sa...

Gillar dig på FB och håller tummarna att jag vinner. En ny stekpanna vore guld värld då jag slitit ut min förra.

Önskar er alla en riktigt god jul och ett gått nytt år!

Systeryster och jag .... sa...

Är gärna med och tävlar

Mia h sa...

Självklart vill jag vara med, hittade din FB sida med. Underbart söt er Flinga, vi har en brud på tio månader hemma, livar upp vilken regndagar som helst 😀
/ Mia på Åland

Mian sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om den fina stekpannan. Om jag vinner ska min mamma få den. Hon har så vansinnigt ont i sina handleder och har en alldeles för tung stekpanna just nu, hon orkar inte lyfta den :-(

Mian sa...

Nu har jag Gillat på Facebook också.
Ska leta efter fler recept på din din trevliga blogg nu.

Anonym sa...

Helena i Uppsala
En lott till mig!
Kollar på fredag eller lördag om jag haft tur.

Anonym sa...

Gillar här och på FB! Önskar dig, familjen och Flinga en underbar jul och hoppas att det kommer lite snö att busaunt i! ❄️

Karin sa...

Gillar här och på FB! Önskar dig, familjen och Flinga en underbar jul och hoppas att det kommer lite snö att busaunt i! ❄️

Sven sa...

En lott till långa farbrorn!!!

Kram
Sven

Ullis i Jämtland sa...

Halloj! Vilken underbart tävling!!! Klart man vill vara med och fira när eran lilla "sötnöt" fyller ett =) Har även gillat dej på Facebook! God jul på er! Och håller tummarna att tomten kommer till Jämtland =)

Katrin sa...

Vill självklart med och tävlar, likear dig även på facebook!
God Jul!
Kramar från Katrin

Carola sa...

Hej!
Jag skulle bli överlycklig över en sådan fin stekpanna i julklapp (om än i efterskott) ;-)
Önskar en GOD JUL!

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna denna fina stekpanna. Är även med på facebook = 2 lotter, TACK! /Berit

Lennart sa...

Hej,
Precis en så fin panna vill jag ha! God Jul/Lennart

Anonym sa...

Gillar på Fb o hoppas på vinst. God Fortsättning //Annelie Wannberg

Millas Hälsoblogg sa...

Men vilken bra utlottning vill gärna vara med:)
Gillar dig på fb oxå
Nu håller jag tummarna:)