Sök recept här!

söndag 5 juni 2011

New York Del 5

Har man möjlighet så tycker jag absolut att man ska ta sig till Harlem en söndag förmiddag och gå på en gudstjänst. Jag hade fått tipset av min vän Pia och jag är så glad att vi gjorde det!
Vi hade ingen adress att gå på utan frågade oss fram.


Det var fler som hade tänkt samma tanke som vi. Till den här kyrkan blev vi tyvärr inte insläppta, men skam den som ger sig. Vi hade bestämt oss för att se gospel i Harlem och var inte beredda att ge upp så lätt!



Runt hörnet hade vi turen att hitta den här kyrkan och vi tog oss in precis i rättan tid, strax innan de började spärra av för turister!



Väl inne fick vi uppleva härlig äkta gospel och det var en fantastisk upplevelse!




Här kommer ett smakprov även till er. Lyssna och njut !




Jag önskar er alla en riktigt bra och förhoppningsvis solig söndag!!!

Kram

Inga kommentarer: