Sök recept här!

lördag 21 maj 2011

Bloggen två år!!!

Idag har jag tillbringat lite tid i köket och fått till en hel del gott. Jag tyckte att det passade bra att bjuda på lite extra gott när bloggen hade födelsedag..
Kvällens meny bestod av följande:



Vi började kvällen med lite gott tilltugg. recept på ostsnacksen kommer inom kort för det var rykande åtgång!



Vi fortsatte med en god lingonfilé serverat tillsammans med pressad potatis och sallad. Recept kommer inom kort.




Middagen avslutades med en god uppdaterad version av jordgubbs- och äpplepajen serverat tillsammans med vaniljvisp. Recept kommer inom kort!
.
.
.
.




Idag är det premiär för min nya logga som min underbara vän Katrin har gjort åt mig!
Hon är expert på området :)

Kram


7 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

Grattis till 2 år..!!!!Hoppas på minst 2 år till...:)
Jättefin logga.Kramiz

Veronica sa...

Snygg logga - grattis!

Remsan sa...

Grattis bloggen! Och fin har hon gjort sig dagen till ära ;-) Jättesnygg logga på en mycket trevlig blogg. Hoppas det blir fler år med god mat!
Recepten på maten ser vi fram emot.

Freedomtravel sa...

Grattis! Ser gott ut!

Lisa sa...

Grattis till dej å bloggen. :)

Mårtenssons kök sa...

Grattis, så här lite i efterskott! Finfint nytt utseende också:)

Jenny sa...

Skitsnygg logga!!