Sök recept här!

söndag 10 januari 2010

En Härlig Helg



Den här helgen har jag ätit massor med god mat, men jag har inte lagat någon själv. Därför blir det inga recept idag utan bilder på ett vackert ställe som jag besökt.





Fredag till lördag har jag och några vänner bott på det här mysiga Bed and Breakfast i Varberg. Vill man ha ett lite mer personligt boende i en underbar miljö, då ska man åka hit!


Den fina tillhörande ladugården.

På lördagen tog vi en skön promenad utmed havet, för att sedan gå in och äta lunch på kurorten. Maten var som alltid jättegod där och det blev en trevlig avslutning på vår vistelse i Varberg.
.
.
Igår kväll var jag och en annan kompis ute och åt en grillad fisk- och skaldjurstallrik. Bland annat åt vi havsaborre och det var bara såå gott. Skulle jag vara tvungen att välja mellan fisk och kött för gott, så skulle jag faktiskt välja fisk!

Kram


Inga kommentarer: