Sök recept här!

onsdag 27 juni 2012

Midsommar 2012


Här kommer ett litet kollage från vår midsommarafton. Vi höll till vid västkusten och klarade oss från regnet. Morgonen började med två timmar i jordgubbskön, men det var det värt!
Själv gillar jag inte sill, så jag åt inlagd makrill istället. Det ser nästan likadant ut, men makrillen är såå mycket godare!





Paketet jag fick från Barista shopen innehöll ovan. Ett te som heter Kiss me Kate som luktar hur gott som helst och tre sorters Chai Latte. Lovar att skriva inom kort vad jag tyckte om respektive te.

Kram





1 kommentar:

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Härliga midsommarbilder och ett underbart litet paket! Det hade jag inte tackat nej till (även om det låter lite skumt med chai latte som smakar mango...) :) Väntar med spänning på vad du tyckte!