Sök recept här!

fredag 14 mars 2014

Tips inför helgen - alternativ till tacos

Idag tänkte jag tipsa om lite goda alternativ till tacos, som annars är en klassisk fredagsrätt hos många familjer. Själv har jag tröttnat lite på vanlig tacos, så jag varierar mig gärna med nedan rätter.



Gyros är såå gott!
Jag kan verkligen rekommendera den här rätten. Kycklingen blir otroligt mör och god. Ett måste att testa helt enkelt :) 



Kycklinggratäng med tacosmak är en annan favorit, som är precis lagom avancerad en fredagskväll.




Crispy Chicken Wraps var länge sedan vi åt, men vad gott det är. Det är viktigt att man serverar såsen jag rekommenderar till för ultimat smakupplevelse. Det får nog bli till att laga den här rätten inom kort.






Oj vad vi njuter av det fina vädret just nu. Flinga är som en kalv på grönbete. Hon bara springer och springer och man ser riktigt hur vårkänslorna spritter i kroppen på henne.

Kram


Inga kommentarer: