Sök recept här!

torsdag 17 februari 2011

Ninas Mat


Vad jag har hört kommer Ninas Mat snart få in ännu fler härliga produkter i sin shop, så håll utkik. Hade jag fått vara med i utlottningen av den fina silikonformen och presentkort så hade jag nog valt att köpa någon av följande produkter:


Bokstavsbakformar, perfekt för de små som tränar bokstäver!
Just de här tror jag att Amanda skulle bli väldigt glad över att få i present.
Klicka här för att läsa mer om bokstavformarna!


Jäskorg, så att man får fint mönster på sina brödlimpor. Den här kanske till och med skulle kunna få mig att våga testa surdegsbröd!
Klicka här för att läsa mer om jäskorgen!


Ångkokt mat ska vara både nyttigare och godare, så det här skulle jag mer än gärna testa!
Klicka här för att läsa mer om ångkokaren.

Vad hade ni valt?
Klicka här för att komma till min utlottning som pågår till och med den 28/2.

Lycka till!!


Kram

Inga kommentarer: