Sök recept här!

torsdag 17 mars 2016

Tävling i samarbete med Hööks❤



Just nu har Hööks hundkampanj och ger alla sina kunder 15% rabatt på hela sitt hundsortiment! 
(gäller till och med den 12/4-16)

För att fira detta lottar vi ut tre stycken presentkort!

Det enda ni behöver göra är att skicka ett mail till mormias@gmail.com
För att få två lotter i dragningen skriver ni även vad ni saknar i deras hundsortiment eller om ni tycker att allt ni behöver finns.

Tävlingen pågår till onsdagen den 23/3.




Jag och Flinga är nu ordentligt kittade inför vårens regnskurar.
Hööks har tagit fram en så snygg och framförallt skööön regnjacka. Många regnjackor tycker jag är så hårda och stela, men den här jackan var verkligen mjuk i tyget. I samma tyg finns även ett matchande regntäcke till hund.
Flinga som hatar att ha på sig alla typer av kläder var inte lika förtjust som matte..




Vårens kollektion bjuder även på en ny modell av Hööks populära fritidssko. Den är vattentät och sitter riktigt bra på foten, så den kan jag varmt rekommendera!






Imorgon ska jag dela mig av ett riktigt gott kycklingrecept som jag lagade till lunch idag

Kram




Inga kommentarer: