Sök recept här!

söndag 12 april 2015

Nyheter från Hööks och tävlingsresultat❤


Idag är det sista dagen Hööks lämnar 15% på sitt hundsortiment, så är det något ni är ute efter så är det läge att passa på!
Själv har jag införskaffat den nya fina bädden och en filt, som Flinga ska ha hos min mamma. Hon har länge velat ha en egen bädd hos sig och nu äntligen blev det av!!




Rabatten gäller även den fina jackan och dessa matchande skor. Jag brukar bara köpa Salomon, men de här skorna blev jag riktigt imponerad av - de satt riktigt bra på foten!




För de hundar som älskar att bada - kanske dessa leksaker kan vara något. Flinga är tyvärr inte så mycket för att just bada frivilligt. Ibland får hon bada i flytväst med oss från båten när det är varmt ute, men frivilligt hoppar hon aldrig i.




Som tur är så finns det ju även massor av leksaker för landkrabbor :)





Igår var det som sagt tävlingsdebut för Amanda och Flinga. Jag har tränat lite sporadiskt agility med Flinga, men stackars Amandas träningstillfällen går nog att räkna på en hand..
De var i alla fall otroligt duktiga och hamnade på en tredje plats av fem, så nu är vi riktigt taggade att försöka komma igång med en regelbunden träning!




Här är en film på deras första lopp av två. Det andra var egentligen ännu bättre, men filmen var desto sämre...  Med lite mer träning, så kan det här bli hur bra som helst!!!



Jag hade även anmält mig själv till två lopp i en annan klass och det resulterade också i en tredjeplats av elva stycken, så det var två nöjda och glada flickor som åkte hem från tävlingen med sitt lilla skäggmonster

Kram



Inga kommentarer: