Sök recept här!

söndag 19 april 2015

Födelsedag och presentkortsvinnare❤



Ojoj vad den här helgen gick fort. Jag har inte hunnit sitta vid datorn en sekund utan det har gått i ett.
Idag är det dessutom Amandas födelsedag och den har vi självklart firat från morgon till kväll.
Vi började med våfflor till frukost och på kalaset med släkten åt vi tacopaj och istället för traditionell tårta bakade jag och Amanda små pavlova.




Amanda hjälpte mig att fixa lotter och dra tre stycken vinnare. Vi räknade kommentarerna i den ordning som de kom in och då fick vi fram följande tre vinnare:

Nr. 3

Anonym sa...
Kylmadrassen var en jätte bra nyhet.
Det skulle passa min gamla vovve Hugo att ha när det är heta sommardagar han är en tax som fyllt 15 år.''


Nr. 8
Helena i Uppsala
Jag är med i tävlingen med en lott.
Kollar 17 april om jag varit lyckosam.



Nr. 19
HEj

Klart att även jag vill vara med.
Med valp på väg fredag nästa vecka så behövs det alltid lite nya grejer. :)

Kram
Sven


Maila mig eran adress senast onsdagen den 22/4 så skickar jag presentkorten på posten.
Om ni inte har hört av er innan dess så drar jag en ny vinnare. mormias@gmail.com



Inga kommentarer: