Sök recept här!

måndag 29 september 2014

Vår nya matta♡


Nedanför vår diskho och diskmaskin blir golvet ganska så utsatt, så det kändes därför nödvändigt med en matta här. Det svåraste tycker jag har varit att hitta en med rätt längd och bredd.



I början av förra veckan hittade jag äntligen den här mattan från Himla, som har alla kriterier. Den finns i flera olika färger, men jag fastnade för den som heter concrete och har måtten 80x150.
Mattan finns hos flera olika återförsäljare på nätet, men jag hittade den till bäst pris hos Mattconept och de var otroligt snabba med leveransen!



Jag råkade även prova mattan i tvättstugan och där var den minst lika fin!!!
Färgen passar perfekt till vår klinkers och storleken likaså. Istället för att se det som ett bekymmer att den passar på två ställen, så ser jag det som en möjlighet att kunna variera :)


Efter att jag visat en bild på ovan matta i ett tidigare inlägg så har jag fått flera mail angående den. Jätteroligt att fler än jag gillade färgen!!!

Jag berättade detta för Mattconcept och nu vill de ge alla mina läsare 10% rabatt på hela deras sortiment t.o.m den 30:e november.
Skriv in rabattkoden mor-mia, så dras rabatten automatiskt!





I vårt skafferi har vi satt upp en termometer och nu börjar graderna sjunka. Vi har ingen golvvärme där inne samt att det finns två ventiler. Perfekt för att kunna förvara frukt och grönsaker!

Kram


Inga kommentarer: