Sök recept här!

onsdag 6 april 2016

Ny låda och vinnare i utlottningen❤


Den här lådan har fått flytta in i vårt kök. Den hade perfekta måtten för att förvara oljor och kryddkvarnar. Sååå skönt att slippa peppar- och saltrester på köksbänken. Nu hamnar de istället i lådan.



Mina kryddor på bilden har förövrigt fått flytta ut i växthuset (som äntligen är klart!!!) så nu behövs något nytt grönt och fint på köksön. Just nu lutar det åt ett litet myrtenträd!



Förra veckan på påsklovet så passade jag och Amanda på att hyra den fina inomhushallen för hundträning som vi har i närheten. Fast varken Flinga eller Amanda har tränat på nästan ett år så var de jätteduktiga. Lilleman sov enligt plan hela passet, så det hela blev riktigt lyckat och roligt!




Igår när jag och Amanda besökte Hööksbutiken så tror jag att det var den här jackan hon provade. Jag hittar den inte i barnstorlek på nätet, men i butik fanns den iaf i stl 140.
Hon var otroligt fin i jackan och kände sig nog lite som en prinsessa då den gick att dra in i midjan, så nu sitter jag här och överväger om hon behöver ytterligare en jacka.. :)




På tal om Hööks så är det på tiden att jag presenterar vinnarna i utlottningen av presentkorten!!
Tack än en gång alla som var med och bidrog med lotter och synpunkter.

Grattis säger vi till Eva, Linda och Robert!!!

Kram



Inga kommentarer: