Sök recept här!

lördag 14 februari 2015

80-tals klassiker och fina vårfärger


Jag vill börja med att önska alla som besöker min sida en riktigt trevlig alla -dag. Patrik håller just nu på och förbereder vår grill för lite gott kött!

I torsdags bjöd min kollega Katarina på en riktigt god 80-tals klassiker till lunch. Nämligen Flygande Jakob och det smakade riktigt bra!


Hon serverade den traditionsenligt med ris och sallad.
Nästa gång är det min tur att bjuda (eller egentligen har det varit min tur ett tag, men de andra har varit snälla och hoppat över mig... jag får skylla på mycket jobb den sista tiden) men nästa vecka ska jag se om jag inte kan hitta på något gott till mina kollegor :)




Det är så underbart att det har börjat bli vår i luften och att det smittar av sig på oss människor. Jag har köpt lite nya blommor till fönstren och till och med vår låda med presentpapper har blivit uppdaterad med nya vårfärger.



Jag och Amanda hittade hur mycket fint som helst och ser nu fram emot att slå in en massa fina presenter framöver

Kram


Inga kommentarer: